Dürüst olmak gerekirse maalesef umduğum gibi bir kitap değil. Uzuuun zaman önce okumuştum. Kısa ve basit hikayelerden oluşuyor. Okurken sıkıldığım zamanlar oldu. Evet hikayelerden tatlı mesajlar çıkarabiliyorsunuz ama hikayeler basit olduğu için çoğu zaman kitabı bırakmak istedim. Hikayelerin birkaç tanesi güzeldi ama bunlar dışında genel olarak beğenmedim. Beklediğim gibi çıkmadı.