Hayat düz kumlarla kaplı bir sahilde yürümeye benzemez. Tam tersine yokuşu, ovası, uçurumu, dikenli yollarıyla donatılmış bir kulvardır.
Umut, gecenin tüm karanlığına rağmen buğulu bir cama güneş resmi çizebilmektir.
Kitap kısa kısa hikayelerden oluşuyor.
Bazıları öğüt, bazıları ders niteliğinde. Her hikayenin sonunda güzel ve anlamlı sözler var. Okurken şaşırdığım, üzüldüğüm ve çok sevindiğim yerlerde oldu. Genel olarak güzeldi.
Merhabalar
Bugün insanin içini sıcacık yapan hikaye kitabıyla geldim.
Kitap birbirinden güzel hikayelerden oluşuyor. Her bir hikaye ders çıkaracak nitelikte. Okurken mutlaka gonlunuzde yeredindigini hissedeceksiniz. Bazen hüzünlü bazen komik bir şekilde ilerlese de sonları hep bize nasihat verir gibi bitti.
#alıntı
"Ahlaki olarak birini gerçekten sevdiğinizde, sevdiğiniz kişiyi mutlu etmek için sonuna kadar yanında yürürsünüz "
.
"Ömür bir masal gibidir, ne kadar uzun olduğu değil, ne kadar güzel yaşandığı önemlidir"
.
Kitapla huzurla kalın...
.
.
Melek Kaya
@yediverenyayinlari
@butikkitapcom
@elaspaper
#yediverenvakti #ilkaneninkitapları #yediverenyayınları #mutlulukhikayeleri #hikaye #kitaptavsiyesi #kitapokuyorum #okumahalleri #okudum #bookshelf #booknerd #keşfet #likesforlike
Acı bir tecrübe yaşayan bir daha eskisi gibi olmaz. Keza bir güzelliğe rastgelen, onu idrak eden de bir daha eskisi gibi olmaz. Bu hâller, olan bitene kayıtsız kalmayan insanın dikkatini artırır, bakışına başkalık, kalbine ilham verir, en önemlisi de karakterini sağlamlaştırır.
Gece markete gittim, gözüme takıldı. Belki dedim :D okuyunca mutlu olur muyuz? Yani olmadık sonuc olarak, bir sürü kısa ve basit hikayelerden oluşuyor.
Kitap kısa kısa hikayelerden oluşuyor. Adı ile anlaşıldığı üzere mutluluk hikayeleri ayrıca öğüt, ders niteliğinde okuduktan sonra mutlaka kendinizden bir pay buluyorsunuz sade ve akıcı olmasıyla hemen bitiriyorsunuz kitabı.
Her hikayenin sonunda güzel ve anlamlı sözler var.
Birkaç tanesi bildiğim hikayelerdi tekrardan okumak güzeldi. Çerezlik kitap arıyorsanız bu kitap tam size göre! Tavsiye ederim
HUZUR MUTLULUK HİKAYELERİ
Kitabımızın içinde 39 tane huzur, mutluluk, sevgi, barış gibi birçok konuyu ele almış kısa hikayeler bulunmaktadır.
Ben okurken hem keyif aldım hem de hayattaki davranışlarımı değerlendirdim ve bazen kitapta yazdığı gibi; evet belki de böyle yapsam her şey daha farklı olabilir dediğim noktalar oldu. Eminim ki siz de okuduğunuzda bu kitabın size bir şeyler katacağını yada kattığını farkedeceksinizdir.
Kitabımızda dil akıcıydı ve konu direkt olarak aktarılmıştı okura.
Bu tarz kitaplar da insanı kendine çeken en önemli şey konunun uzatılmadan öz bir şekilde karşı tarafa aktarılması ve bunu yaparken aynı zamanda okuyucuyu da düşündürüyor olmasıdır. Bu kitapta bu performans yakalanmış.
İşte bu sebepten ötürü sevgili okur arkadaşlarım kitabı gönül rahatlığıyla okuyabilir ve bu okuma esnasında hem düşünüp hem hayatınıza şekil vermek için belki bir adım atabilir ve aynı zamanda okumaktan da zevk alabilirsiniz.
Umut, gecenin tüm karanlığına rağmen buğulu bir cama güneş resmi çizebilmektir...
Hayat kumaş gibi değil ki düzeltilsin ya da tekrar dokunsun!..
İnsanı geliştiren mükemmelleştiren zorluklardır.
Ömür bir masal gibidir, ne kadar uzun olduğu değil, ne kadar güzel yaşandığı önemlidir.
Başkalarından üstün olmamız önemli değil. Önemli olan dünkü halimizden üstün olmamızdır.
İyiyim desem yalan olur, kötüyüm ses inancıma dokunur. En iyisi şükre vurayım dilimi belki o zaman kalbim kurtulur.
@yediverenyayinlari
@butikkitapcom
Melek Kaya #huzurmutlulukhikayeleri #yediverenvakti
#kitapokumakartıkdahahavalı #tavsiyekitap
39 kısa hikayeden oluşan kitap, hayata dair unutulmaya yüz tutmuş bir kaç değerimizi hatırlatarak ders veriyor. Gayet başarılı ve bir çırpıda sıkılmadan okuyabileceğiniz şekilde. Kısa kısa hikayeler olduğu için çok kolay okunuyor. Her hikayeden sonra çıkarılması gereken ana fikir bir özlü söz ile desteklenmiş. Benim en beğendiğim “Kalbi Güzel Olanın Yarını Aydınlık Olur” oldu.
Mutluluk Hikayeleri, #kitapyorumu
.
İçinde birbirinden farklı bir çok hikayeyi barındıran ve bazı hikayelerin gerçekten mutlu ettiğine inandığım bir kitap. Her birinden ayrı bir ders çıkartılır. Bazı hikayeler tanıdık gelse de severek okuduğumu söyleyebilirim. Kafa dağıtmak veya rahatlamak için okuyabileceğiniz türden. Sevgiler.
.
Kitaplı ve huzurlu günler.
Dürüst olmak gerekirse maalesef umduğum gibi bir kitap değil. Uzuuun zaman önce okumuştum. Kısa ve basit hikayelerden oluşuyor. Okurken sıkıldığım zamanlar oldu. Evet hikayelerden tatlı mesajlar çıkarabiliyorsunuz ama hikayeler basit olduğu için çoğu zaman kitabı bırakmak istedim. Hikayelerin birkaç tanesi güzeldi ama bunlar dışında genel olarak beğenmedim. Beklediğim gibi çıkmadı.
1980 Ordu doğumlu olan yazar Lise ve Üniversite hayatını İstanbul’da tamamladı. Okul yıllarında başlayan okuma sevgisi yayıncılık sektörüyle buluşturdu. Birçok yayınevinde kurucu ve yöneticilik yaptı. Hikâyelerin insanların hayata bakışını derinden etkilediğine inanarak birçok hikâyeler derledi. Derlediği hikâyeler sosyal medyada aracılığıyla milyonlara ulaştı. En çok okunan kitabı “Kahve Tadında Hikâyeler” onlarca baskı yaptı.