·330 syf.····Okunma: 17 Mayıs 2023 10:46 öncelikle kitaba hayran olduğumu belirtmek istiyorum ve kesinlikle herkese tavsiye ediyorum. kitap sona doğru yaklaşırken bitişi çok düz ve ahenksiz yaptığını düşünüyordum ki Livaneli'nin beni şok eden bir son hazırladığını gördüm. zaten kitabı okurken bazı gariplikler olduğunu hissediyordum ama bunu beklemiyordum. kitaptaki karakterlerin psikolojik durumları ve bunun olay örgüsüne yansıması kitaba hayran kalmamamın bir diğer nedeni. Mehmet'in yaşadıkları elbette zor şeyler.. sevgilisinin gözünün önünde günden güne yok olması, anne-babasıyla birlikte ikizini de trafik kazasında kaybetmesi, anneannesi ve dedesinin kaybı.. bu kadar kayıptan sonra kendisini de kaybetmesine şaşmamak lazım. bu kitabı bitirdikten sonra en sevdiğim yemeği yemişim de tadı damağımda kalmış gibi bir tat kaldı zihnimde.