Açıkçası başta okurken sıkılmıştım yani kişileri felan karıştırdım. Neden bu şekilde anlatmış diye söylendim ama sonra baya hızlı aktı.
Ben yolda okudum. İyi bir yoldaştı. Aslında hikayeye Amy'nin katılmasıyla daha keyifli bir hal aldı roman diyebilirim.
Andrea ve Amy için yazdığı mektup baya yüreğe dokunuyor. Yolun ortasında ağlamamak için zor tuttum kendimi. Hüngür hüngür ağlatmıyor ama ufaktan gözler bulutlanıyor.
Büyük Bir Aşk HikâyesiSusanna Tamaro