Verdiğimiz kötü kararların sonuçlarının hayattayken bir şekilde karşımıza çıkabileceğinin örneği sergilenmiş bu kitapta. Hangisi daha kötü peki? Yanlış yaptığımızın bile farkında olmadan yaşamak mı, bu farkındalığa ulaşıp sonucuna katlanmak zorunda olmak mı?