Puan vermedi·280 syf.····Okunma: 09 Mayıs 2023 00:00 ben kitabı beğendim. çünkü kalben’in hitabetini ve bakış açısını seviyorum. kitabı elime aldığımda da bunu biliyordum. onun için okudum. kitabın ilk kısımlarında daha çok kendinizden parçalar bulurken sona doğru bir yığılma görüyorsunuz. bunu ve bazen çok fazla kaçan ağdalı anlatımı beğenmedim. onun dışında otobiyografik sayılan bu kitabı okuduğunuzda kalben’in hayatına misafirlik edeceksiniz. okuyun. görün. sevin. genel.