İyilik...
✷ “Birisi bizi incittiğinde, bunu kumun üstüne yazma­lıyız, ta ki affedicilik rüzgârları onu kolayca silebilsin. Fakat birisi bize iyilik yaptığında onu kayanın üstüne nakşetmeliyiz ki; ne öfke, ne intikam rüzgârları onu oradan hiç silemesin.” ✷
•Kitap Oku·Kitabı okudu
Edebiyat Hikaye Öykü
··
264 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.