Son kitap ve bitti. İnanılmaz üzgünüm. Öyle ki bitirmek için özellikle yavaş okudum, ne yaparsam yapayım her güzel şeyin sonu olduğunu bir kez daha idrak ettim . Herşey yoluna girdi, herkes çok mutlu ve Gülfem ile Savaş birbirlerini daha çok seviyor... Ailelerine katılan yeni üye beni tatlı komasına koydu resmen... Tadında ve yerinde bitti. Şimdi gidip özel bölümleri okuma zamanı! Hümeyra