Puan vermedi·158 syf.··Beğendi
···Okunma: 15 Mayıs 2023 14:03 Kitapta okuyucuya bırakılmış bir çok boşluk bulunuyor -sonu da bi bakımdan- ve okuyucuyu hiç sormadan işin içine katıyor bir şekilde. Okuyan kişiye uyarımdır: kendini bir anda bir şeyi savunurken ya da eleştirirken bulacak. Bunu da ince ve kısa bir kitap olmasına rağmen uzun uzun konuşulup tartışılması gereken bir çok konuya değinerek yapmış yazar. Bir çok açıdan hayatın farklı zamanlarında tekrar tekrar okunması gerekiyor kesinlikle. Ayrıca söylemeliyim ki:yazarın dili bana hem çok tanıdık hem de farklı, alışılmadık geliyor. Yazarın üslubunun çok hoş ve akıcı olduğunu söyleyebilirim.