Kitabı çok sevdim diyemeyeceğim bence kafa karıştırıcıydı. Hızlı bitti yazı puntosu büyüktü. Ben kitabın sonunu anlamadım ya da kitabı genel olarak tam anlayamadım galiba. Kitabın başında yazılan söz çok iyiydi ve çok daha farklı ve içsel bir konu bekledim. Kitabın konusu kısaca Masum karakteri üzerine kurulu. Masumun arkadaşı Direnç kendini çalıştıkları iş yerinde camdan atar ve komaya girer. Masum bu durumu araştırmaya başlar kafasına takılır ve Direncin bir diğer arkadaşı Sinanı bulur. Sinan Masuma belli kağıtlar verir. Bu kağıtların içinde Direncin baktığı bir dosyayla ilgili olaylar vardır. Bu olayda bir örgütten bahsedilir. Böylelikle Masumda işin içine girer. Örgütle ilgili işler çıkar. Masum bunları bulmaya çalışır kafası karışır. Sonunda Masum kendini bu örgütün kuruculardan biri olarak bulur ama böyle olduğunu unutmuştur falan. Beni tatmin eden bir kitap olmadı.