Aşkı gözünü öylesine kör etmişti ki ondan başkasıyla, ondan uzakta yaşayabileceği bir hayatı tercih etmek yerine ölmeyi tercih etti… Kitap öyle garip duygulara soktu ki beni üzülsem mi sinirlensem mi hakaret mi etsem takdir mi etsem karar veremedim okurken. Aşk mıydı? Saplantı mı? Yoksa sadece kıskançlık mıydı onu bu yola sürükleyen? Peki olmayacağını bile bile, onun başkasına ait olduğunu bile bile onu sevmek onun seni seçmesini istemek? Aşk böyle bir şey mi cidden?..