“Bana, kalbim yokmuş gibi davranıldı.”
1K
··6 alıntı·
1 +1'leme
·
47,3bin Gösterim
26 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Dayanamıyorum artık Theo, yaşamın ağırlığına daha fazla dayanamıyorum. Unutmaya çalışıyorum, daha çok resim yaparak unutmaya çalışıyorum ama olmuyor. Kulağımdaki çığlıklara karşı koyamıyorum. Kendime zarar vermekten çok korkuyorum.... | Van Gogh 🌻
Yasin Ünal
Gönderi Sahibi
Resimlerinde unutmaya calıştığı insanı mı çiziyordu acaba
Ya kaybedersem onu diye, kendi kalbime kitledim....birde bunu denesin...
Bana, hep büyük müşüm gibi davranıldı bende çocuk olmayı unuttum. Şimdilerde 60 yaşindaki bir adam kadar ciddiyim.
kalpleri kurusun
Yasin Ünal
Gönderi Sahibi
:)
Çok etkileyici be..
Bu kadar kötü resimleri bulabilmek bir sanat olsa gerek!
Yasin Ünal
Gönderi Sahibi
@Tapuk acı çeken bir resim var görsel de ama Yakup :)