Yasin Ünal
@Oksi
Takip Et
“Bana, kalbim yokmuş gibi davranıldı.”
1K
4527 beğeni
·
150 paylaşım
·
6 alıntı
·
1 +1'leme
·
47,3bin Gösterim
26 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
İrem
Dayanamıyorum artık Theo, yaşamın ağırlığına daha fazla dayanamıyorum. Unutmaya çalışıyorum, daha çok resim yaparak unutmaya çalışıyorum ama olmuyor. Kulağımdaki çığlıklara karşı koyamıyorum. Kendime zarar vermekten çok korkuyorum.... | Van Gogh 🌻
25
Yasin Ünal
Gönderi Sahibi
Resimlerinde unutmaya calıştığı insanı mı çiziyordu acaba
ruhumun_dilencisi
Ya kaybedersem onu diye, kendi kalbime kitledim....birde bunu denesin...
Gizle
Gurur
Bana, hep büyük müşüm gibi davranıldı bende çocuk olmayı unuttum. Şimdilerde 60 yaşindaki bir adam kadar ciddiyim.
3
Ramazan
kalpleri kurusun
1
Yasin Ünal
Gönderi Sahibi
:)
1
Gizle
Muhammet Fatih Öztürk
Çok etkileyici be..
2
Yakup Özel
Bu kadar kötü resimleri bulabilmek bir sanat olsa gerek!
1
Önceki 2 yanıtı göster
Yasin Ünal
Gönderi Sahibi
@Tapuk acı çeken bir resim var görsel de ama Yakup :)
2
2 yanıtı göster
Gizle
İleri