Yazarın bu eserinde: başkarakter olan ayrıca okurken beni çok güldüren bazı şeylerde fazla rahat olduğunu düşündüğüm şadan'ın gençliğinden evliliğine kadar olan çapkınlıklarını ve evlendikten sonraki komşunun karısıyla, komşusunun ise şadan'ın karısı ile yaşananların seyrini mizahi şekilde anlatıyor.gülmek istiyorsanız mutlaka ama mutlaka bu kitabı okuyun ben okurken çok keyif aldım pişman olmazsınız.romanın sonu birazcık saçma bitiyor ama ciddi anlamda absürt komikliğin birazcık da trajik olayların olduğu keyif verici bir eser.