·248 syf.····Okunma: 20 Mayıs 2023 16:38 Ne desem nasıl başlasam bilemiyorum. Gizem havası hakim gençlik kurgusu bu kitabı arkadaşımın ısrarı üzerine okudum ve iyi ki okumuşum diyorum. Yazarın dili yalın ve diyaloglarla doluydu. Aralara serpiştirilmiş kısa hikayelerde aslında bizlere sunulan minik ipuçlarıydı ve bu kısmı hoşuma gitti diyebilirim. Ayrıca bazı yazılan yorumların aksine ben asla başları sıkıcı bulmadım. Sayfaları çevirdikçe merakımın,heyecanımın temposu arttı ve sonunda da harika bir ters köşeye uğradım. Şu an boşluk içerisindeyim ve üstüne nasıl bir kitap okusam bilemiyorum.(Abartmıyorum.) Gizemli,trajedik ve sonunda beklenmeyen bir son okumak istiyorsanız (ben tepetaklak oldum.) kesinlikle kitabı öneriyorum. Şimdiden okuyacak olan herkese keyifli okumalar dilerim.