·176 syf.····Okunma: 30 Nisan 2023 00:00 film tadında bir kitap okumak için başladım. konusu ve hikayesinin gelişimi açısından başarılıydı. sadece dili ve çevirisi yeterince iyi değildi bence. pek akıcı değildi. ana karakterlerin hikayesi gayet samimi ve hoştu ama fbi ajanlarının dahil olduğu bölümleri anlamlandıramadım. fazla gereksiz bir eklemeydi. asıl hikayenin kalitesini düşürmüş. bu yüzden satırlarını atlayarak okudum maalesef.