Su gibi akan ve harika mesajlar içeren bir eser. Kitabın boşuna bu kadar popüler olmadığını okurken hemen anladım. Irkçılığın berbat bir şey olduğu okuyucunun yüzüne tokat gibi çarpıyor. Sevme, sevilme ve empati duygularını hikayede harika işliyor ve kendinizi düşüncelere dalmış şekilde buluyorsunuz. Ayrım yapmamanın ve insanı olduğu gibi görmenin önemi ana tema diyebilirim.