Kendini bir yere ait hissedememek normal mi?🤔 SvmG
Hayat ve İnsan
·1 alıntı·
39 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Zynt
Gönderi Sahibi
Ait hissedemeyenler toplanma alanı🚩
Ben buna normal derim.. Birde +1 🙋‍♀️ derim. 🤩