Zynt
@zyntknbr
Takip Et
Kendini bir yere ait hissedememek normal mi?🤔
SvmG
Hayat ve İnsan
9 beğeni
·
1 alıntı
·
39 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Zynt
Gönderi Sahibi
Ait hissedemeyenler toplanma alanı🚩
1
SvmG
Ben buna normal derim.. Birde +1 🙋♀️ derim. 🤩
2