·792 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Mayıs 2023 18:03 İmam Gazzâlî'nin kaleme aldığı bu eseri, herkesin kesinlikle okuması gereken, baş ucu kitabıdır. Herkesin dış güzelliğimi nasıl daha güzelleştiririm diye düşünürken, Kimyay-ı Sâadet ise içimizi nasıl daha güzelleştiririz başlıklarıyla manevi ilaçları bize tek tek öğretir. Bazen ilmihali andıran fıkhi başlıklarda yer alır. Fazla kelimeye hacet yok, kendini yeterince anlatan bir kitap. :)