·135 syf.····Okunma: 23 Mayıs 2023 19:32 Halil Cibranı bir türlü sevemiyorum. Fazla kasıntı ve şımarık bir dili var. Öyle anlatıldığı gibi bir yeteneği de yok bence. Kitapları benim için hiç bir zaman bir anlam ifade edemedi ya da herhangi bir duygu hissettirmedi. Açıkçası Cibran benim için sadece zeki bir kalem tutar, bir yazar değil.