Yazar avatar serisini izlemiş sonra da demiş ki ben bunun aşklısını yazayım.
Son havagüdücü :D
Konu basit, yazım dili basit, diyaloglar tırt. 13-17 yaş aralığına daha uygun bir kitap. Ama yetişkin bir okursanız ve biraz kafa dağıtmak istiyorsanız da sıkılmadan okunabilir.