·496 syf.····Okunma: 25 Mayıs 2023 18:42 Kitabı ne beklentiyle okuduğunuza göre beğenip beğenmeyeceğiniz bir kitap. Eğer gençlik aşkı içeren ayriyetten cinsel içeriği de bol olan bir kitap istiyorsanız önerilecek bir kitap. Kitabın bazı yerleri kolayca tahmin edilebilir olup sonu da ters köşe yapmıyordu. Okurken “Yuhh..! N’asıl olur?” denecek bir kitap katiyen değil hani. Lakin akıcılığı çok iyidi, kolayca bir oturuşta yarılanabilecek bir kitap. Kitapta Wren’in (başrol kızımız) yavaş yavaş kendini tanıması, kendi sesini bulması da çok hoştu. Hele hele bunda Crew’in (başrol oğlanımız) rol oynaması ayrı tatlıydı. Şimdiki çoğu kötü çocuk x iyi kız çiftlerindeki gibi Crew’in kızları veya Wren’i gömecek bir şey yapmamış olması detayı da güzeldi. Evet kötü çocuk olmasını sağlayacak kadar kızlarla oynayan birisiydi lakin kendisi de çizgilerinin olduğunu belirtiyordu. Bunun dışında kitapta biraz daha aksiyon isterdim sanırım? Her şeyin çok pürüzsüz ilerlemesi hem hoşuma gitti hem gitmedi. Bir aşk üçgeni yaşansın ister miydim? Elbette! Onun dışında hikaye gayet tatlı, kafanızı veya kalbinizi yormayacak bir kitap istiyorsanız önerilebilecek bir kitap. (Dikkat! Cinsel içerik dedim mi ciddi bel altı bölümler vardı, yetişkin içerik denmesinin altını çizmek isterim)