Mükemmel bir kitap, intihar konuşu bir kitap.
Asla pes etmemeniz gerektiğini öğretiyor ve çoğu şeyin değeri çok geç anlaşılıyor.
Psikolojik hastalığı olan inanlara daha çok dikkat verilmesi gerektiğini öğretiyor yazar. Yazarın kitabı yazma amacını okumanızı da tavsiye ediyorum.