Yazarımız, günlük yazar gibi kitap yazmış. Jane austen tadında bir edebi dil bulacağımı sanmıştım ama yanılmışım. Çok yanılmışım. Olaylar alakasız biçimlerle birbirine bağlanıyor. Bazı noktalarda "biz buraya nereden geldik" dedim. Hikayede mantık hataları ve kopukluklar var. Neresinden tutsam elimde kalıyor gerçekten. Karakterlerin aşkı shakespeare'den tepkileri hint dizilerinden kopmuş gelmiş gibi. Tesadüfler silsilesi "yok canım daha neler" düzeyinde. Gerçekten acı çekerek okudum. Wattpad okusam ancak bu kadar acı verirdi.