Efsaneee. Hatımda beni bu kadar etkileyen ve etkisinden uzun süre çıkamadığım bir kitap daha okumadım. Karakterler, olay örgüsü, anlatım biçimi hepsi güzeldi. Keşke hafızam silinse ve tekrar okusam dediğim bir kitap olarak kaldı. En etkinleşirim kısım ise babasının Meryem’e co için yazdığı mektup 1 saat ağladım o sayfada. ‘Kulağım kapıya vuran elinin sesinde olacak, umut etmeyi sürdüreceğim.’ Keyifli okumalar…