·160 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Mayıs 2023 21:42 Ayşe kulin bu sefer olmamış.. Kitaplarını severek okuduğum, değerli bulduğum kalemine çok saygı duyduğum, bir yazar kendisi. Fakat burada kendine has ve özgün bir ifade, bir hikaye ne yazık ki bulamadım.. Kalemi kuvvetli yazarların yaptığı hatalardan bir tanesini yapmış, her türde yazabileceğini zannetmiş. O duygulu kitapları yazan yazar yok bu hikayede. Genelde dönem kitabı yazarı bu sefer bilim kurguya kolları sıyırmış.Sosyal ve toplumsal vurguları yerli yerinde yapsa da ruh eksikliği yaşattı ne yazık ki.. İki kitap arasında geçiş yapmaya çalışmış, "Kanadı Kırık Kuşlar" eserindeki karakterini ölü olarak buraya taşımış. Olmamış olmamış..Eğreti duruyor, okuyucuya bunu yapmayın ..Bilim kurgu ve ütopik bir hikaye arasında sıkışmış bir hikaye ,kendi adıma beğenmedim kitabı.