·171 syf.····Okunma: 12 Mayıs 2021 00:00 Daha güzel bir anlatım beklerdim. Sanki bir hikaye değilmiş havası var başı sonu belli olmayan bir konu gibi. Duygu boğumlaması yapabilmek için yaşananları şiirlerle tamamlamış ama bence ters tepmiş. Hiç etikilenmedim keşke okumasaydım bile dedim. Ama tabi birazda tarz meselesi edebi şiirlerden hoşlananlar, eski sözleri anlamasam bile okumak bana mutluluk verir diyenler bu kitap sizler için..