·216 syf.··Beğendi
···Okunma: 29 Mayıs 2023 00:00 Bu kitabı okuduktan sonra aslında toplumda ne kadar çok Veronika olduğunu fark ettim. Evet gerçekten Veronika ölmek istiyordu çünkü yaşamı tek düze sürdüren toplumun ve kendimizin zorunlu hissettirdiği kurallar içinde yaşamanın verdiği bunalmışlık ve monotonluk Veronika'yı intihara sürükledi; bir kutu ilaç içtikten sonra kendinden geçen Veronika gözlerini yatağa bağlı bir şekilde şehrin akıl hastanesi olan Villete'de açıyor. Doktor ona intiharı sebebiyle kalbinin zayıfladığını bir hafta içinde öleceğini söylüyor. Veronika zaten ölmek istiyordu fakat ölümün onu bekletmesi hoşuna gitmemişti, hastanede kaldığı kısa süre zarfında içinde tekrardan yaşamak isteği filizleniyordu.
Veronika'in gelişi bir çok hastanın da kendini ve ruhsal halini sorgulamasına neden oldu.
Aslında ruhsal sorunlarımızın sebebinin bizlerin iyi yada kötü yapabilecek iken; yapamadıklarımızın olduğunu gösterdi kitap bana... Tavsiye ederim.