·236 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Mayıs 2023 14:59 Saramago çoğu kitabında olduğu gibi bu eserinde de toplumun başına düzeni bozacak bir olay getiriyor ve bize insanlığın gerçeklerini şahane bir şekilde gösteriyor. Bu olay ise insanların artık ölmemesi. Güzel bir şey gibi dursa da zamanla bu olayın nasil bir kaosa sebep olduğunu okumak çok sürükleyici. Kitap, İnsanlığı ve insanların aslında içinde yaşadıkları gerçekleri çok guzel bir felsefe ile bize aktarıyor.
Kitabın ikinci yarısı biraz daha farklı ilerliyor ve somut ölüm üzerinden guzel bir felsefe bize sunuyor. Ben kitabı baştan sona cok begendim. Okuyun, pişman olmazsınız.