·207 syf.··Beğendi
···Okunma: 31 Mayıs 2023 19:53 Bu kitabı okuyun, okutturun! Okuduğum en iyi kitaplardan biri oldu. İsmi biraz çocukça gelmiş olabilir, ancak yoğun duygu, felsefe içeren bir kitap. Konusundan biraz bahsedeyim, Rintaro natsuki adındaki liseli öğrenci dedesini anidrn kaybeder, ve ondan geriye natsuki kitabevii kalır. Ve o sırada bir tekir kedi natsuki kitabevinden çıkar. Ve kitapların yardıma ihtiyacı olduğunu söyler.
Bu kitabı mutlaka okuyun,okutturun.