Serinin 1 ve 2. Kitaplarının gerisinde kısa tutulmak istenen bir kitap olmuş serinin ilk iki kitabını 2 günde okurken son kitabı okumak için okudum sıktı ve sarmadı yazarın diline ve zekasına ne oldu anlayamadım neden hızlı bir final koymak istedi çözemedim son kitap hayal kırıklığı ama seriye şans verilebilir kötü değil aşk aşk değil kovalamaca daha doğru