Yazarın kalemini sevdim gayet yalın bir dili vardı. Peker karakterini sevip sevmemek arasında kaldım. İkinci kitapta ne olacak bilmiyorum. Kitabın sonu cidden devam kitabı için insanı merakta bırakan cinstendi. Allah'tan ikinci kitap elimdeydi. Yoksa ne yapardım bilmiyorum. Yağmur bana biraz saf geldi ya, önündekini göremiyor bu kız dedirtti. Ama sevdim yinede. Tuna ve İrem karakterleri sevdiğim karakterler arasında oldu. Ben kitapta kimin iyi kimin kötü olduğunu anlayamadım ya. İkinci kitapta her an ters köşe olabiliriz yani. Sürekli herkesten şüphelendim, o mesajları kim yolluyor diye, blog sahibi kim falan diye. Bir Umut'tan bir Peker'den şüphelendim ama ikiside suçlu çıkabilir bilemedim. Kimseye güven olmuyordu. Gizem ön plandaydı bu yüzdende. İkizlere aşırı sinir oldum ya, sevmiyorum ulen. Okuyunca sizde beni anlayacaksınız. Bunun dışında annesi ve üvey annesini de sevmedim, sevmeyeceğim de. Babasına da az sinir olmadım ama neyse. Kitabın bazı eksik yönleri vardı ama yinede sürükleyici bir kitaptı. Böyle gizemin, aşkın içinde bulundurduğu gençlik kitaplarını okumayı seviyorsanız tam sizlik.