İlk kitaptan daha çok sevdim açıkçası. Olaylar açıklığa kavuştu asıl kötünün kim olduğunu öğrendik. İlk kitaba göre olaylar daha iyi işlenmişti. Kurgu gelişmişti, bunu da bize hissettiriyor yazar. Başta yine kimin düşman kimin dost olduğunu anlayamadım ama sona doğru her şey kesinleşti. Umut ve Peker benim için hâlâ nötr ama Umut sanki bu kitapta kendini harcadı çünkü onu az çok sevmiştim ya. Onu affedecek gibi değilim. Peker hakkında daha çok bilgi öğrenmek benim için keyifliydi. Aile sırlarını vs. öğrenmek heyecan vericiydi. Yağmur ve Peker ikilisi arasındaki gelişmeler benim için biraz beklenmedikti. Zaten yazar ters köşe yapmayı seviyordu. Cidden beklemiyordum djdjd. Gerçi Peker olmasa Yağmur acaba önündekileri görebilecek miydi? Çok merak ettim. Yağmur zaten beni hep delirtti ya, verdiği kararlar beni endişelendiriyordu. Resmen kendisini kaosun içine atıyor, yok böyle birşey djdjjd. Bela mıknatısı derler ya heh işte ondan. Sinan,Yağmur,Evren ve Peker... Bir kaç isim daha var hepsi ayrı ayrı kitaba hava katmış. Acar ve Olcay ikiside çok sinirimi bozdular cidden ya. Herşey yerinde bitti bence. Soluksuz bir okuma oldu benim için. Bu tür kitapları seviyorsanız kesinlikle okuyun derim .