Merhabalar arkadaşlar bugün sizlere çok güzel bir kitabın yorumu geldim. Fantastik kitapları her zaman sevmişimdir ve sevdiğim kitaplara bir yenisi daha eklendi. Fantastik, bilimkurgu ve tasavvuf ile birlikte harmanlanmış çok güzel bir kurguydu. Ayrıca kitabın başında harita olması benim için önemliydi, en sevdiğim detay olabilir. Yazarın kalemi ile tanışmak beni mutlu etti. Yeni yazarlar ile tanışmak zaten beni her zaman mutlu etmiştir. Açıkçası kurgu beni kendine başından itibaren çekti, insana farklı bir bakış açısı bile sağladı. Verilmek istenen mesajları başarılı bir şekilde bize aktarmış yazar. Bölüm başlarındaki çizimler çok hoşuma gitti ve kitaba ayrı bir hava katmış. Açıkçası ben daha uzun yazılmasını isterdim, gerçi yazar tadında bırakmış kitabı. Paradan çok değerli olabilecek şeylerin olduğunu bu kitapta daha net anlayacaksınız. Kurgu cidden çok güzel işlenmiş. Serra gezegenine yolculuğua sizde hazır mısınız? Arklar, ejderhalar, teknoloji, savaş dolu bir kitaba hazır olun. Türü sevenlere kesinlikle önerimdir.