Puan vermedi·472 syf.··Beğendi
· Kitap aslında güzel bir kitap hatta izmir'in yarbay babasının ve annesinin kaza yaptığı yerde beni ağlatmayı başardı. (Ağlamaya yer arıyordum.) Her neyse ikinci kitabı olan sıfır kilometreyi okumaya gerek yok bence çünkü olay yok fazla. Aman aman bir kitap değil hatta karakterlere gıcık bile oldum diyebilirim. Ya da ben mutlu son ile biten kitapları sevmiyorumdur hiçbir fikrim yok. Ama idare ederdi yani okumasanız da olur ama okuyun.