Kitabı ilk bitirdiğimde ana karakterin yerine ben pişman oldum. Saplantılı bir aşığın bir başka kişiye neler yapabileceğini sınırı olmadığını bu kitapla öğrendim.
Kitap edebi dili ve olay örgüsüyle çok başarılı ancak konusu beni benden aldı. Neden yazıldığı, nasıl akla geldiğine dair derin duygulara yelken açtım. Ama olsun Stefan Zweig candır :)