Gürpınar bu eseri "Mürebbiye" eserinin piyese çevrilmesinde gördüğü yanlışlar üzerine tiyatro şeklinde kaleme almış. Kitabı elime almamla bitirmem bir oldu. Hiç takılmadan okudum, çok akıcıydı. Kitabın bazı yerlerinde karakterlerin nasıl düşündükleri, ne yapacakları konusunda açık kapı bırakılmış gibi geldi bana. O da ayrı bir güzellik katıyor. İyi okumalar!