Seveni muhakkak vardır fakat kitaplardaki bu Anadolu havası benim için hep itici gelmiştir. Kitap, kendi döneminin toplumunu çok iyi aktarıyor elbette, hikayesi çok akıcı gelmiş olmasa da. Yerli kitaplar okumayı sevenler beğenebilirler belki ama en azından bolca klasik okumuş ve seven insanların beğenebileceğini pek sanmıyorum.