Bu kitap benim enlerimden. Benim için yeri çok çok ayrı olan ve fazlasıyla sevip beğendiğim bir kitap. Kesinlikle okunması gereken kitaplardandır benim için. Karmaşık gidebilir biraz ama sonradan elinizden bırakmak istemeyeceksiniz. O kadar heyecanlı ilerliyor ve zekice kurgulanmış ki. Mutlaka okuyun derim.