Puan vermedi·152 syf.····Okunma: 21 Nisan 2023 00:00 "Asla Kimseyi Öldürmedi Benim Babam" kitabında babasını olumlu ve olumsuz özellikleriyle aklında kaldığı kadar anlatan yazar bu kitapta da annesinin aklında kalan özelliklerini, annesiyle ilgili olayları anlatmış. İlk kitapta daha çok olaya değinen ama kitabı kısa tutan yazar bu kitapta daha az özelliğe ve olaya değinerek daha uzun bir kitap yazmış. Bunun nedeni belki de babasını çok anlatmak istememesinden olabilir. Birinci kitabın aksine ikinci kitapta olumsuz ögeler hemen hemen hiç yok diyebiliriz çünkü yazar annesinin olumsuz pek özelliği olduğunu dusunmemektedir. Sadece soğuk bir insan olduğundan bahsetmektedir bir olumsuzluk olarak. Onun dışında annesinin cefakarligi, fedakarlığı, babasına karşı duruşu vb. özellikleriyle annesini tam bir "anne" olarak nitelemistir. Bu kitabı da beğendim. Bazı yerlerde tekrara düşer gibi olsa da bir çocuk gözüyle anlatıldığı için bu kadari hoş görülebilir bir şey bence.