Hırçın kız hakkında düşünce yorumu
Puan vermedi·125 syf.··
Beğendi
·
2023 3. kitabı
Hırçın Kız Kitabı oldukça beğendim hikaye su gibi aktı ve kitap çok kısa bir sürede bitti Tek olumsuz düşüncelerimi söylersem Öncelikle eğer hafızanız kuvvetli değilse okumanızı önermem çünkü çok kalabalık bir kadro var (Antonius ve Kleopatra'dada aynı şekilde)ve okurken sürekli "bu kimdi yaa"diyip diyip geri dönebilirsiniz birde bana göre konu çok hızlı gelişti yani okuyodum ve bir anda zaman atlamaları karakterlerin kişiliğinde değişim gibi şeyler oldu fakat karar sizin şu gibi aktığı için onerceğim bir kitap
Hırçın KızWilliam Shakespeare · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 20125,8bin okunma
·
38 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.