Beğendim ama zor bitirdim. Konusu ve işleyişi pek benim tarzım değildi. Verdiği mesajlar, düşünce yapıları güzeldi. Birde biraz Sineklerin Tanrısı kitabına benzettim o kitapta da çocuklar üzerinden birçok anlam çıkarılacak bir akış vardı burda da öyle.