Her kadinin mutlaka okumasi gerektigini dusunuyorum. Kadin olarak toplumlarda ofkeli olmakla ilgili ve ofkemizi gostermemizle ilgili baskilanmisliklardan kurtulmak ve ofkemizi yonetip bunu bir cozum aracina cevirmemizi saglamak gerekiyor. Ofke her insanda olan ve bize bir cok ipucu veren onemli bir duygudur. Bunu gec fark ettim umarim benden daha once kesfedersiniz.