Okurken derinden etkilendiğim bir kitap oldu gerçekten. Yazarın anlatımı birazcık yorsa da, bütünlük sıkıntısı var genel olarak bence, yine de unutamayacağım bir kitap oldu. Öncelikle kitap sayesinde Ezidilerle ilgili olan ön yargılarımdan kurtuldum, kitaptaki her bir ezidi kadının yaşadıkları, maruz kaldıkları muamele gerçekten içler acısı. Kitaptan bu kadar etkilenmemin nedeni de sanırım bu olayların gerçekten yaşanıyor olması. Aynı zaman da yaşadığımız topraklarda bazı değerlerin ve ön yargıların maalesef ki aşılamadığını kitap açık bir şekilde gözler önüne sunuyor halbuki değerlerimiz ve kültürümüze olan bağlılığımızın yanında, asıl dünyaya geliş amacımız olan insanlığımızında her daim var olması gerektiğini unuttuk. O, bu, şu diye ayrıştıra ayrıştıra insanlığımız kaybettik. Bizden olmayanlardan nefret ettik. HuzursuzlukZülfü Livaneli