İlk başta ön yargı ile yaklaşarak başlayıp ta sonradan çok sürükleyici bir kitap olduğu için oldukça sevdiğim bir kitap. Janelle hayatı gerçekten zor olan bir kız. Neredeyse hayatındaki herkesi tek tek kaybediyor ve bir gün telefonda arkadaşına erkek kardeşini okuldan alıp alamayacağını sorarken ona bir kamyon çarpıyor ve orada ölüyor. Sonradan gelişen olaylar biraz olağan dışı ve klasiklerden farklı. Gayet zevk verici bir kitap.