Senag

@Senagl
8/10
·458 syf.··
2023 28. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 28 Mayıs 2023 17:07
Merhaba! Bu kitabı aşırı merak ediyordum ve söylemeliyim ki beğendim. Gotik, gizemli, ürpertici ve romantizm içeren güzel bir konusu var. Yazarın dili gayet güzel ve etkileyici. Kitap konusunda tek sıkıntı bazı soruların cevapsız kalmış olması. Normalde kitap seri değil ama yine aynı yeri içeren, karakterlerin farklı olduğu bir kitap daha varmış. O kitap burada çıkar mı? Çıkarsa soru işaretlerine cevap olur mu bilmiyorum. Corniva, aşırı korumacı bir anne ile insanlardan uzak bir şekilde büyümüş ama buna nazaran kendine yetmeyi bilip akıllı, sıradışı bir genç olmuştur. Daha önce hiç duymadığı bir üniversiteden kabul mektubu alıp oraya gider; ürkütücü ama gotik yapısıyla büyüleyici şatoya gittiğinde, yeni bir başlangıca adım attığını düşünerek iyi hisseder. Bunun yanında şato konusunda birçok gizemli, şiddet ve cinayet içerekli hikayeler varken, kafasında duyduğu seslerle düşündüğü gibi normal bir hayata adım atmadığını da anlamış olur. Ve tabii öğretim üyesi Vad ile aralarındaki saf arzu ikisini de sarıp sarmalarken gizemlerin ucunun biraz da ona dayanmasıyla karmaşık duygular hissetmekten geri durmaz. İkilinin arasındaki ilkel arzuyu ve sahiplenici sevgiyi yazar, gayet iyi hissettirmişti. Bunu sevdim. Merakla gizemli olayları okurken, ikili arasındaki çekişmeli, gitgelli ama kendi tarzlarında sevgilerini okumak ayrıca keyifliydi. Sıradışı olaylar da merakla okutturuyor. Yıllar sonra ortaya çıkan gerçekler ve sona doğru yapılan ters köşe de şaşırtıyor. Diğer açıdan en sonda ikilinin geldiği nokta absürt ve güzeldi. Zaten kitabın başında gereken uyarılar yapılıyor, yetişkin içerikli olduğunu yine de söylemeliyim.
GothikanaRuNyx · Independently published · 20211,879 okunma
37 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.