9/10
·384 syf.··
Beğendi
·
2023 38. kitabı
·
35 saatte okudu
·
Okunma: 10 Haziran 2023 04:59
bu kitabı acayip tatlı birinin tavsiyesi üzerine okudum ve iyi ki okumuşum. çok tatlıydı, çok sürükleyiciydi. kitap baya aktı elimde yani. müsait değilim, kitap okumaya vaktim yok ona rağmen okudum çünkü kitabı elimden bırakınca kendimi depresyona girmiş, eksikmiş gibi hissettim busbhahahs. STELLA COK TATLIYDI, YEDIM BITIRDIM YA. michael ve stella çok uyumluydu ve bu uyuma BAYILDIM. michael'in ailesine ve kendisine bayıldım (ailesine daha çok) CUNKU MUKEMMEL DERECEDE TATLIYDILAR
Aşkın FormülüHelen Hoang · Epsilon Yayınları · 20231,281 okunma
·
205 Gösterim
3 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
nedense ben kitabı pek sevemedim bence benim sevmememin nedeni karakterlerin yakınlaşma sahneleri gelmeden önce birbirlerini daha öncesinden tanımış olmaları gerekiyor bence yani burası spoiler gibi bişi ilk görüşte yakınlaşmaları hoşuma gitmiyor konu olarak olması gerek ama ben bu olaydan sonra kitaba bağlanamadım ama çoğu okur beğendi sanırım bir şans daha vermem gerek
nisan
Gönderi Sahibi
Bence kesinlikle bir şans daha ver çünkü çok iyiydi benim için, yani bu ilk buluşmada yakınlaşma olayı beni pek rahatsız etmemişti bu kitapta ama daha önce böyle bir kurgu okumamıştım zaten bshsbs karakterler çok tatlı onun için devam edersen bence seni içine çeker kitap
Stellaammm
nisan
Gönderi Sahibi
Kitap bitince bir boşluğa düştüm