Kitap sanki bir bahar esintisi gibiydi. Sakin bir havası olmasına rağmen öyle düşündürücü olaylar vardı ki kendimi kitaba kaptırmaktan kendimi alamadım. Sanırım kitaptaki kız kardeşlerle kendi kardeşimle ilişkimizi çok benzettim.
Bir abla olarak kardeşine düşkün olup endişelenmesi olsun, kendi hayatından çok kardeşi için yaşaması olsun onu çok iyi anladım. Eh bu yüzden kendimi ağlarken bulunca çok şaşırmadım.
Güzel bir kitaptı. Tavsiye ederim.