10/10
·320 syf.··
2023 19. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 11 Haziran 2023 14:46
Nermin Yildirim'dan okuduğum ilk kitap,ve uzun zamandir bu kadar etkilendiğim bir kitap olmamıştı.Kitaba bayıldım ,daha ilk sayfalarindan sürprizlerle karşılaştım,hem güldüm hem hüzünlendim,hem kahroldum büyük dersler çıkardım.Yazar'in da dediği gibi "Bir hayatımız daha yok,korkmadan dokunmak için yasayalim onu.Bir keklik besleyelim ellerimizle,varsin ucsun sonunda.Bir çiçek büyütelim,varsin solsun sonunda.Bir omuz ısıtalım,varsin gitsin sonunda.."Nermin Yıldırım'in dilini cok sevdim mutlaka diğer kitaplarini da okuyacağım..
DokunmadanNermin Yıldırım · Hep Kitap · 201711,6bin okunma
·
33 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.