Yani ben ne okudum ya dedğim bir kitaptı. Asyalıların yaşamları, gelenekleri, kadınlara karşı tutumları hakkında pek bilgim yok ama kitapta kadınların bu şekilde küçük düşürülmesi hiç hoşuma gitmedi maalesef. Ayrıca ilk hikayedeki başrol beni tavırlarıyla deli etti okumasam da olurmuş boş yere sinir oldum ne olduğunu anlamadım.