Öncelikle beğenmediğim ayrıntıları yazacağım. Kitaptaki betimlemeleri aşırı buldum. Bazen olay başlamadan ortamı anlatmak için 2-3 sayfa betimleme okudum ki bu bana pek keyif vermedi. İkincisi ise Alp Çungar karakterinin yaşlılık takıntısı aşırı derecede uzatılmış. Bu iki eksi dışında kitaptan çok keyif aldım. Başlangıçta Emevi, Frank ve Avarlar arasında geçecek tarihi bir kitap okuyacağımı düşünürken olay bambaşka çıktı. Kitap tarihi olaylarla başlayıp fantastik bir hal alıyor. Sıkıcı şekilde başlarken bir noktada başından kalkamıyorsunuz. Karakterlerinin de güzel yazıldığını düşünüyorum. Tavsiye edeceğim bir kitap. Karanlık ÇağMurat Başekim